Har ikke noe å ai om det regner, du skal da ikke bare dempe på utsiden også? Jeg ville kjørt på med 2-3 lag over hele taket, det skal jeg hvertfall.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Toby91`s bilstereo prosjekt. Bil: Opel Astra G 98 Stv
Collapse
X
-
det er forskjell fra 2-3 lag, fra 3-4 er det ikke den store forskjellen. Slik var det i alle fall i Mercedes a-klasse med 2 x 18 som er oppe på 157 dB.
Comment
-
Originally posted by B2 Audio View Postdet er forskjell fra 2-3 lag, fra 3-4 er det ikke den store forskjellen. Slik var det i alle fall i Mercedes a-klasse med 2 x 18 som er oppe på 157 dB.¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III
Comment
-
regnet har jo ikke så mye å si nei men, når jeg kanskje har halsbetendelse så vill jeg helst ikke holde på ute i regnvær
spessielt når jeg har examen på tirsdag.
blir ihvertfall 2 lag og kanskje 3 eller 4.
takker for kommentarer
Comment
-
Kan du ikke bare sette deg inn i bilen med mattene og lukke dører + evt. sette på bilen og varmeanlegget når du holder på?
Skjønner det med eksamen, hadde matte & norsk skriftlig eksamen denne uka - allikevel klarte jeg ikke å la bilen være...
takker for kommentarer
følger med her også vettu.¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III
Comment
-
hehe jo det går jo forsåvidt ann får se om jeg gjør noe litt senere idag
Comment
-
hehe var ikke så dum den der Runar man veit jo aldri med disse Opel bilene.
takker nok engang for kommentarer folkens
Comment
-
Originally posted by TakeTheTime View Post3 lag over hele da? Det blir nok solid. Btw, nå er det ikke lenge til jeg skal ha flere matter av deg, Jay.
Comment
-
liten oppdatering dog uten bilder denne gangen.
har dessverre ikke fått gjort så mye i helgen men, har i det minste fått vasket stålet slik at allt er klart til demping.
får se om jeg begynner å dempe imorgen etter examen.
nå er det tid for forbereding til examen
Comment
-
skal prøve på å få tatt så mye bilder som mulig
Comment
-
Comment
Comment